Felnőtt tartalom. Elmúltál már 18 éves?
Igen | Nem
bdsm rajongoknak 18

BDSM a keresztény házasságban (+14)

Régi nagy kérdése a kereszténységnek, hogy létezhet-e a keresztény házasságon belül BDSM. Mind a klasszikus szubmisszivitás, megkötöttség, mind a büntetés (szóbeli vagy fizikai értelemben) jobban megérthető, ha a férfi-nő kapcsolatot nem csak a maga valójában vizsgáljuk, hanem spirituális értelemben vett férj-feleség viszonyban. Az ideális házasságról a Biblia Új Testamentumi részében ír. A domináns férjről, és a szubmisszív nőről mint ideális házassági modellről az Efezeusbeliekhez írott levélben ír a Biblia, és ez ad nekünk logikus választ is a kérdésre.
Spirituális alárendelődés – az ideális házasság
A Biblia legismertebb írása a keresztény házasság összefüggéseiről:
22. Ti asszonyok a ti saját férjeteknek engedelmesek legyetek, mint az Úrnak.
23. Mert a férj feje a feleségének, mint a Krisztus is feje az egyháznak, és ugyanő megtartója a testnek.
24. De miképpen az egyház engedelmes a Krisztusnak, azonképpen az asszonyok is engedelmesek legyenek férjöknek mindenben.
25. Ti férfiak, szeressétek a ti feleségeteket, miképpen a Krisztus is szerette az egyházat, és Önmagát adta azért;
26. Hogy azt megszentelje, megtisztítván a víznek feredőjével az íge által (Efézusbeliekhez 5: 22-26)
A férj és feleség konszenzusos domináns/alárendelt viszonyban él, mind a hétköznapokban, mind a szexuális életben. A mindkettejük választása alapos, indokolt és tiszteletre méltó, és mély szexuális és spirituális életet alapoz meg. A BDSM ezt még jobban megerősítheti a partnerek közt.
Ahogy mi az Úr felé mutatunk alárendeltséget, és vagyunk a felé való nyitottságban készségesek, úgy a feleség a férj irányában kell, hogy nyitott legyen, és adja neki ezt az ajándékot. A keresztény szubmisszívitás szent, és még Jézus is szubmisszív volt atyja felé:
7. Ki az ő testének napjaiban könyörgésekkel és esedezésekkel, erős kiáltás és könnyhullatás közben járult ahhoz, a ki képes megszabadítani őt a halálból, és meghallgattatott az ő istenfélelméért (zsidókhoz írt levél 5:7)
Amikor az Isten szubmisszivitásról beszél, akkor a teljes alávetettségről beszél. Amikor Hágár elmenekült Sárától, egy isteni üzenetet kap:
9. Akkor monda néki az Úr angyala: Térj meg a te asszonyodhoz, és alázd meg magad az ő kezei alatt. (MózI. 16:9)
Az üzenet egyértelmű volt, és Hágár visszatért Ábrahám házába, majd később fiút szült neki.
A BDSMhez nincs feltétlen szükség korbácsra, fekete bőr cuccokra, kínzó felszerelésekre, bár ha a megfelelő hangulat eléréséhez ezekre van szükség, miért ne használnánk?  Nem bűn ezeket használni. A keresztény házasságnak akár kellékei is lehetnek, ahogy Pál írta a Korintusbeliekhez:
27. Hanem megsanyargatom testemet és szolgává teszem; hogy míg másoknak prédikálok, magam valami módon méltatlanná ne legyek.
(korintusiakhoz I 9:27)
Több S/M kiegészítőhöz, mint például a lovaglóostor, korbács, csipesz, erényöv és a vessző, nagyon hasonlót használtak a régi keresztény penitencia kiszabásához, testük sanyargasához, hogy ezzel is közelebb kerüljenek, és egyesüljenek Istennel. Több BDSMet gyakorló ezt az egyesülésélményt érzi a partnerével szemben a szexuális együttlét alkalmával.
Ennek ellenére félrevezető lehet az egyszerű BDSM gyakorlása közben, mint amilyen a fenekelés, megalázás, sértés, hogy a kapcsolat létesítésekor csak a magasabb szexuális és érzelmi cél elérése érdekében alkalmazzák.  De ha hiszünk Istenben, a szubmisszív fél olyan bizalommal van a domináns partnere felé, hogy a végeredmény a megváltás és a megelégedettség.
29. Porba teszi száját, mondván: Talán van még reménység?
30. Orczáját tartja az őt verőnek, megelégszik gyalázattal.
(Jeremiás 3: 29-30)
Ez azonban nem azt jelenti, hogy a megegyezéses BDSM-kapcsolat goromba lenne, mind szellemileg, mind érzelmileg, különösen nem egy keresztény házasságban. A férjnek kötelessége gondoskodni a feleségéről, mint ahogy Isten is gondoskodik mindenkiről, és mindig a legjobb tudása szerinti legnagyobb szeretettel és figyelemmel vegye körbe őt. Mint látjuk, ez nem zárja ki az indokolt, és szerető fegyelmezést sem.
Megkötözés (bondage) és büntetés
A megkötözés és a fegyelmezés a kereszténység szellemi tradícióihoz tartozik, és visszaeredeteztethető arra, ahogy a szerető, mindentudó Isten vezeti és instruálja az őket követőket és benne hívőket.
8. És ha békókba veretnek, és fogva tartatnak a nyomorúság kötelein:
9. Tudtokra adja cselekedetöket, és vétkeiket, hogyha elhatalmaztak rajtok.
10. Megnyitja füleiket a feddőzésnek és megparancsolja, hogy a vétekből megtérjenek:
11. Ha engednek és szolgálnak néki, napjaikat jóban végzik el, és az ő esztendeiket gyönyörűségekben (Jób 36: 8-11)
Ahogy az Isten figyel minket, a keresztényi BDSMben a férj figyeli a felesége szellemi fejlődését, a lelki kívánságait, a feleség aláveti magát a férje vezetésének. Ez az oka, hogy a férjnek mindig meg kell találnia a feleségének legmegfelelőbb büntetést. Úgy büntet, mint az Úr bünteti a híveit, ahogy a zsidókhoz írt levélben is olvashatjuk:
5. És elfeledkeztetek-é az intésről, a mely néktek mint fiaknak szól: Fiam, ne vesd meg az Úrnak fenyítését, se meg ne lankadj, ha ő dorgál téged;
6. Mert a kit szeret az Úr, megdorgálja, megostoroz pedig mindent, a kit fiává fogad.
7. Ha a fenyítést elszenveditek, akkor veletek úgy bánik az Isten, mint fiaival; mert melyik fiú az, a kit meg nem fenyít az apa?
8. Ha pedig fenyítés nélkül valók vagytok, melyben mindenek részesültek, korcsok vagytok és nem fiak.
9. Aztán, a mi testi apáink fenyítettek minket és becsültük őket; avagy nem sokkal inkább engedelmeskedünk-é a lelkek Atyjának, és élünk!
10. Mert ám azok kevés ideig, tetszésök szerint fenyítettek; ő pedig javunkra, hogy szentségében részesüljünk.
11. Bármely fenyítés ugyan jelenleg nem látszik örvendetesnek, hanem keservesnek, ámde utóbb az igazságnak békességes gyümölcsével fizet azoknak, a kik általa gyakoroltatnak. (zsidókhoz írt levél 12: 5-11)
Természetesen a BDSM nem egyszerűen a feleségverést jelenti, amennyiben ez nem konszenzusos, akkor nem beszélhetünk sem Istennek tetsző cselekedetről, sem BDSMről. A büntetésben szeretetnek és ésszerűségnek kell lennie. A dominancia/szubmisszivitás, a szadizmus/mazochizmus a szabad akaraton kell, hogy alapuljon. A domináns félnek minden esetben oda kell figyelnie a partnere testi-lelki határaira, nem lépheti át azt. Bár úgy tűnik, hogy az a személy,aki megkötöz és paskolót használ, az visszaél az erejével, valójában a BDSM etikus és tiszteletet parancsoló. A férjnek mindig tekintettel kell lennie a felesége korlátaira, fájdalomtűrő képességére, és a alázattűrésére, de soha nem okozhat testi vagy lelki sérülést neki.
Lehet-e egy férfi szubmisszív a feleségével szemben?
Nagyon fontos kérdés. Egy férfi lehet szubmissziv vagy szolgálatkész a feleségével szemben, és hagyhatja a feleségét dominálni a szexuális életben. Természetesen a hálószobán kívül ez nem működik.
Csak a feleség adhatja meg a férjnek a teljes alárendelődést a házasságon belül. A Bibliai értelemben vett kölcsönösség alapján a szexuális élet alatt a férj szexuális örömöt nyújt a felesége számára, és vica versa. A szexuális együttlét ezen formája a legszentebb dolog a nászágyban, és mind a férj mind a feleség a mindennapi élet szerepét adoptálja át.
A mindennapi életet áthidaló, teljes, testi-lelki átadás, az úgynevezett 24/7-es domináns/szubmisszív kapcsolat csak ebben  a Biblia szerinti formában értelmezhető igazán.

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!